Informace k focení

Informace k focení

Jak zvolit objednací termín?

Čas focení je vždy potřeba přizpůsobit potřebám těch nejmenších. Není vhodné jim narušit denní rytmus. Ideální je se domluvit na hodinu, kdy bývá dítko v dobré náladě. Pokud je zvyklé na dopolední spánek, je vhodné uskutečnit focení v dopoledních hodinách.

Jaký je ideální věk novorozených miminek?

Nejvhodnější je fotit novorozeňátka od 5. do 14. dne věku, kdy jsou ještě hodně spavá a dají nám tak možnost manipulace a polohování s nimi.

Jak budeme miminka fotografovat?

Novorozená miminka se nejčastěji fotografují ve spánku. Je tedy žádoucí se snažit, aby po cestě k nám nespala. Pokud by se vám to nepovedlo, nevěšte hlavu. Po příjezdu do ateliéru je možné miminko v klidu nakrmit, převléci a znovu uspat.

Jaký balíček zvolit?

Pro novorozená miminka doporučuji tříhodinový „Novorozenecký balíček”. Je třeba u nich myslet na přebalování, kojení a opětovné uspávání. Délka focení u starších dítek se odvíjí od věku a povahy. Je na posouzení rodičů, jak dlouho jejich ratolest dokáže udržet pozornost.

Co s sebou?

S sebou je vhodné vzít základní věci, které si balíte, když odcházíte z domu – plenky, vlhčené ubrousky, pití, něco na zub, oblíbenou hračku…

Jaké oblečení si s sebou zabalit?

Základem je si vzít oblečení, ve kterém se budete cítit dobře. V případě rodinného focení je dobré zvolit barevné varianty, které spolu ladí. Ideálně jednu světlou, tmavou, barevnou, případně proužky… Pokud si nebudete jisti, vezměte více variant a spolu pak vybereme tu nejlepší.

Co se děje po focení?

Po skončení focení posílám do dvou pracovních dnů odkaz na galerii neupravených náhledů, ze kterých si vyberete výsledné snímky vhodné pro retuš. Dodání vyretušovaných snímků trvá přibližně 14 dní od zaslání vybraných náhledů.

Nevíte si s něčím rady?

To vůbec nevadí! Jednoduše mně kontaktujte a já vám vše ráda vysvětlím, poradím a zodpovím vaše otázky.

Fotografkapetra.cz - informace_k_foceni